Thursday, April 23, 2009

PerTaMa KaLi MeliHat DuNia



Alhamdulillah....selamat semuanya...tanggal 16.02.2008 (sabtu) jam 9.45 a.m, aku telah selamat bersalin...baby boy ni di beri nama Muhammad Adam Mukhriz...Comelkan...macam mama die...hehehe..Berat die masa tu 3.40 kg...besar gile, tak larat aku nak push...walaupun aku bersalin normal, tapi aku kena vakum coz dah terlebih 6 hari and baby dah berak dalam perut, doktor takut termakan t**i...sakit siot...tapi yang bestnya, baby aku nie pandai pilih tempat nak keluar... hari jumaat aku dah sakit n keluar darah, aku pegi le hospital putrajaya, ada ke patut dorang suruh aku balik and datang lagi kalau air dah pecah, pastu aku pg plak hospital serdang, dorang pun cakap benda yang sama...tapi sebenarnya dorang nak keje senang je...bengong betul dorang tu...akhirnya kul 4.00 pagi asben aku bawak pegi putra medical centre sg buloh...dan2 pagi tu die lahir....nasib baik masa tu ada saving...tapi aku puas hati le, service die memang tip top....

No comments:

Post a Comment