Wednesday, May 11, 2011

BuZZ vs WooDy

favorite toys adam sekarang adalah buzz & woody... dalam 1 hari ada le 10 kali die tgk kartun nie.. oleh kerana die suke sgt, so aku pun belikan le toys ni kat 'toy r us'...aku ingat die nak le share ngan adik die, rupe2nya...kedekut yang teramat sgt...siap cakap ngan adik die "dik, nie x sesuai le, amik mainan lain"...ikut perangai sape le nie...tp semenjak dua menjak nie, macam2 perkataan yang adam cakap, semuanya perkataan yang x aku jangka...dah besar anak mama nie...



1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete